کتابچه آموزشی " فرانت آفیس، اداره مقدم" از سوی مدیریت آموزشی هتل داد یزد تهیه و تدوین گردید
یزدفردا :روابط عمومی هتل داد: اولین بخش از مجموعه دستورالعمل های کلیدی، نوین و کاربردی هتلداری با عنوان " فرانت آفیس، اداره مقدم" از سوی مدیریت آموزشی هتل داد یزد در دسترس همگان قرار گرفت.
به گفته مهندس علی پورمازار ( مدیر هتل داد) که کتابچه فوق به همت وی مورد نگارش قرار گرفته است کمبود منابع به روز شده و کاربردی در تمامی سطوح هتلداری احساس می گردد و اغلب منابع موجود تالیفات و ترجمه هایی قدیمی و ناکارآمد می باشد. به همین دلیل مدیریت آموزشی هتل داد یزد اقدام به تهیه کتابچه های آموزشی برای تمامی بخش های هتل نموده است که از جنبه روان شناسی ودیدگاهی جامعه شناسانه به شرح ریزترین و کاربردی ترین نکات رفتاری پرسنل هتل در برقرای ارتباط با میهمان و همچنین سایر همکاران می پردازد.
کتابچه " فرانت آفیس، اداره مقدم" دربرگیرنده شرح وظایف کلیه پرسنل واحد فرانت آفیس به عنوان یکی از ارکان اصلی هر هتلی از مدیر این بخش تا پذیرش گرها و بل بوی ها و اپراتور ها و ... می باشد. برای مثال در این کتابچه به ارتفاع بالا آمدن دست از سطح کمر در هنگام راهنمایی میهمان  و نکاتی از این قبیل با ظرافت و نکته سنجی پرداخته شده است.
لازم به توضیح است این کتابچه از سوی استاد اصغر ژیان دربندی مورد مطالعه و تحسین قرار گرفته است و به زودی متن این کتاب جهت دسترسی همگان به روی وب سایت ایشان به نشانی www.hoteldari.net  و همچنین وب سایت هتل داد به نشانی www.hoteldadint.com  قرار خواهد گرفت.
یزدفردا
 
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا